Skip to content

Suggesties of klachten?

Jongerenwerk is mensenwerk. Soms begrijpen mensen elkaar verkeerd en is er teleurstelling. Soms doen of zeggen we dingen die beter anders hadden gekund. Wij leren graag van onze fouten. Heb jij tips, klachten of suggesties hoe we ons werk kunnen verbeteren? Houd die dan niet voor jezelf, maar ga met ons in gesprek. Bijvoorbeeld met de jongerenwerker of iemand anders van het team.

Kom je er samen niet uit, dan kun je de klacht bespreken met een van onze teammanagers.

The Mall Amsterdam
t.a.v. Youssef Mokhtari of Mirjam Onderdelinden
Van Speijkstraat 65 a
1057 GM Amsterdam
of per e-mail:
Youssef.mokhtari@themalldebaarsjes.nl of mirjam.onderdelinden@themalldebaarsjes.nl.

Omschrijf duidelijk de tip, suggestie of klacht en vermeld daarbij namen van medewerkers, de datum van het voorval en de locatie. Vermeld ook je telefoonnummer en/of e-mailadres.

Wij gaan dan met je in gesprek over de klacht/suggestie om te kijken wat wij kunnen doen om het te verhelpen en/of een en ander te verbeteren. Als je het lastig vindt om een klacht te bespreken, dan kun je altijd iemand meenemen naar het gesprek. Bijvoorbeeld een partner, een familielid of iemand anders die je vertrouwt. In onderstaande klachtenregeling lees je meer over hoe je een officiële klacht in kunt dienen en hoe wij daar mee omgaan.

Externe klachtbehandeling
Wanneer je niet tevreden bent hoe je klacht is opgelost door ons, dan kun je contact opnemen met de Ombudsman Metropool Amsterdam.  De Gemeentelijke Ombudsman behandelt klachten over instanties en personen waarvoor de gemeente verantwoordelijk is en  onderzoekt hoe de klacht behandeld is.